Palaute
x

Anna palautetta

Anna meille palautetta

* Pakollinen kenttä
Valikko

Koulukuraattori- ja psykologi

Koulukuraattoritoiminta

Kuraattoripalveluilla tarkoitetaan opiskeluhuollon kuraattorin antamaa opiskelun ja koulunkäynnin tukea ja ohjausta, joilla edistetään koulu- ja opiskeluyhteisön hyvinvointia sekä yhteistyötä oppilaiden perheiden ja muiden läheisten kanssa. Yksittäiselle oppilaalle annettavilla kuraattoripalveluilla tuetaan oppilaan oppimista ja hyvinvointia sekä sosiaalisia ja psyykkisiä valmiuksia.

Elina Heiskanen

puh. 044 588 2401

elina.heiskanen@pieksamaki.fi

Harjun koulu

Kontiopuiston koulu

Maaselän koulu

Heli Hollari

puh. 044 787 4041

heli.hollari@pieksamaki.fi

Etelä-Savon ammattiopisto

Lukio

Päivi Hännikäinen

puh. 044 588 3720

paivi.hannikainen@pieksamaki.fi

Hiekanpään koulu: Huvilakadun ja Keskuskadun yksiköt

Noora-Maria Ahl

puh. 044 799 5485

noora-maria.ahl@pieksamaki.fi

Seurakuntaopisto

Esedu

Auri Saloranta

puh. 044 799 5624

auri.saloranta@pieksamaki.fi

Bovallius-ammattiopisto

Etelä-Savon ammattiopisto

Seurakuntaopisto

Vaalijalan Sateenkaaren erityiskoulu

 

Koulupsykologitoiminta

Koulupsykologipalveluilla tarkoitetaan opiskeluhuollon psykologin antamaa opiskelun ja koulunkäynnin tukea ja ohjausta, joilla edistetään koulu- ja opiskeluyhteisön hyvinvointia sekä yhteistyötä oppilaiden perheiden ja muiden läheisten kanssa. Yksittäiselle oppilaalle annettavilla psykologipalveluilla tuetaan oppilaan oppimista ja hyvinvointia sekä sosiaalisia ja psyykkisiä valmiuksia.

Kaupungin koulupsykologit:

Johanna Matilainen

puh. 044 588 2409

johanna.matilainen@pieksamaki.fi

Harjun koulu

Hiekanpään koulu: Huvilakadun yksikkö

Kyläkoulut: (Jäppilä, Vehmaskylä, Peiposjärvi, Virtasalmi)

Lukio

Toimipiste: Hiekanpään koulu, Huvilakatu 31, Pieksämäki

Silja Seppälä

puh. 044 799 5634

silja.seppala@pieksamaki.fi

Esikoulut

Hiekanpään koulu: Keskuskadun yksikkö

Kontiopuiston koulu

Maaselän koulu

Toimipiste: Hiekanpään koulu, Keskuskatu 45, Pieksämäki (1.9.2015 alkaen ma, ti ja to)